Yüzdeki tüylenme

0

Soru

Merhaba doktor hanım ben 3 ay kortizon kullandım yüzünde tüylenme oluştu ilaç tedavisi bitince bu tüylenme kendiliğinden geçerli yoksa lokal bir işlem gerekirmi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor