Behçet hastalığı

0

Soru

2012 yılında kasık bölgemde bir lezyon çıktı sonra koltuk altımda sonra diz kapaklarım şişti ve 3yıl uğraştım sonuç olası behçet hala kasık bolgemde yara var ve damarlarım çok ağrıyor bazen kanama oluyor çok yoruldum şuana kadar hiç bir doktor cevap vermi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor