Tırnak altı boşluğu

0

Soru

Merhabalar, el tırnaklarımın altında sürekli boşluk oluşuyor ve uzun bir süre ağrıyor, daha sonra ağrı geçiyor ama tırnak uzayıp kesene kadar boşluk gitmiyor.. Kesince boşluk geçiyor ama sonrasında 2-3 hafta içerisinde tekrar boşluk oluşuyor.. Ne yapabili

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor