Elimde oluşan leke

0

Soru

Merhabalar.elimde 1.5hafta önce elimde bir leke oluştu biraz büyük.cildiye doktorunu gittim fakat elime şoyle bi bakti gecer kendin yapmışsın bunu yada bir yere değmiştir dedi.1.5 haftadir bekliyorum geçmiyor.ic hastaliklarindan tam kan tahlil oldum sadec

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor