Alerjik kaşıntı

0

Soru

İyi günler dirsekleriimde üç aydır kaşıntı var kaşımaktan kabuklandı doktora gittim advantan yazdı kullandım bütün vücudum kaşınıyo bıraktım evde ovadril var hangisini kulanıyım birde alerinit içmelimiyim sadece losyon yetermi teşekkür ederim.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor