Seboreik dermatit

0

Soru

Merhabalar doktor bey seboreik dermatit var yüzümde ve basımda tacrolin pomad ve betasolic losyon kullandım bir ay bugün hormon hemogram ve biyokimya tahlilleri yapıldı sınırları dışında kalan NE% 76.0. (50-70) LY%13.6. (20-40) Sizce Önemli birseymi ve ay

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor