saçlarda kötü koku

0

Soru

merhaba benim saçlarımda yaklaşık 1 yıldır bir koku var.doktora gittim bana ketoral şampuan verdi.. onu birkaç ay kullandım fakat hala geçmedi araştırmalarıma göre saçıma fazla kimyasal kullandığım için yağ bezelerimden kaynaklanan bir problem olduğunu ve

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor