Roaccutane ağrı

0

Soru

Merhaba ben 4 aydır roaccutane kullanıyorum 3 aydır şiddetli olmasadagöğüs ağrısı çekiyorım bi sağ tarafta nefes alınca batma oluyor bi sol tarafta nefes alıyorum göğüse ve sırta batma ağrı hissi giriyo son testlerimi yaptırdım normal çıktı ama hala ağrı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor