Roaccutane iz

0

Soru

Merhaba Nuran hanim iyi bayramşar. Ben 3 ay bitti 4. Ayımdayım roaccutane kullanıyorum tüm sivilceler geçti ama hiç izler geçmedi kusma döneminde çıkan izler bile duruyo ve çok aşırı fazlalar aynı sivilce gibi duruyorlar 70 kiloyum 80 mg kullanıyorum günd

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor