Bel fıtığı

0

Soru

Hocam merhaba. Bel fıtıgım var. Fıtık zarı yırtmış dışarı çıkmış tam sinire basıyor. Dikloron - muscoflex kullandım fayda etmedi. Doktorum dıprospan 1 ml ampul yazdı 3 tane. Ne kadar faydası veya zararı olur mu? Nasıl bir yol izlemeliyim? Teşekkürler İmra

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor