sedef egzama mantar

0

Soru

merhaba.bende yaklaşık 4 senedir koltuk alti ve kasiklarda kirmizi lekeler çıkıyor.kasintili az sulu ve iğne batması gibi acı veriyor.kullandığım kremlerle örneğin momecon gibi sürünce uzun zaman geçiyor. ne zaman aşırı terlesem tekrar tahriş oluyor. geçe

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor