2. Derece yanık

0

Soru

Merhaba, 1 ay oldu yaklaşık üstbacağıma kaynar su döküldü. 2. Derece yanık oluştu. Çalıştığım için pantolon giymek zorundayım. Hekime başvurdum. Furacin kremini önerdi. Kahve rengi ve pembemsi renginde iyileşme süresi ne kadardır ? İz bırakır mı?.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor