Seboreik dermatit

0

Soru

Merhabalar doktor hanım burun kenarlarında ve cenemde çok şiddetli seboreik dermatit var kortizonlu ilaçlar travogen ekze mant kullandım gittikçe daha kötü oldu ne yapmalıyım ne kullanmalıyım yarasız bir günüm yok

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor