Seboreik dermatit

0

Soru

Merhaba hocam ben 20 yaşında erkeğim. Saboreik dermatit (yağlı egzema)hastasiyim. Bircok sampuan denedim ama etki etmediler pek etki edenlerde kısa süreliğine. Özel doktora gittim o bana kollesterol tahli yapti değerler normal çıktı ve roaccutane 10 mg ha

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor