Perşembe doğuma gireceğim ama...

0

Soru

Merhaba hanımlar. Bu bir dert değil evet. Çok bekledim çok istedim,tüp bebekle hamile kaldım. Gün saydım hep. Perşembe sezaryen olacağım inşallah ama içimde bi boşluk var sevinemiyorum neden bilmiyorum korkuyorum gibi. Daha önce yumurta toplama harici nar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor