Ben aldırdım çok pişmanım:((

0

Soru

Bir buçuk ay önce yüzümden 4 tane ben aldırdım çok küçüktü hepsi ama rahatsız ediyodu beni plastik cerraha aldırdım küçük diye dikiş atmaya gerek yok dedi ama şu an daha kötü durumda kıpkırmızı ve en kötüsü çukur gibi kaldı o kadar pişman oldum ki ben var

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor