Balkona-pencereye çıkmak

0

Soru

Ben sigara kullanan biriyim haliyle evin içinde içmeyi sevmiyorum her yer kokuyor ya pencereden sarkıp içiyorum ya da balkona çıkıyorum. Pencereden sarktığımda karşı binadan mutlaka dik dik bakan birileri oluyor sanki çok acayip bir şey yapıyormuşum gibi.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor