Kızlar bi bakarmısınız

0

Soru

Selam kızlar.. benim sorunum şu;;Hamile kalabılmek için tüpbebek tedavısı gırdum cok zor sekılde hamıle kaldım .çok şükğr 4,5aylık oldum.ara ara kanamalarım oldugu ıcın süreklı yatmm gerekıyor ..annemde kalıyorum ılk bastan beri..eşim iş cıkıslarında geli

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor