Karantinayi yalniz gecirmek

0

Soru

Uzun zamandır evde yalnızım. İlk zamanlar bu durum hoşuma gitse de son zamanlarda depresif bir hal almaya başladı. Kitap okumak, dizi izlemek, spor yapmak...Bunlarin hepsini yaptım, yapıyorum. Ama hep bir burukluk, eksiklik var içimde. Çok fazla arkadaşım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor