Kapandim açıldım ve tekrar kapandım

0

Soru

Ben normalde kapaliydim sonra lisede yaşadığım bazı seylerden dolayı açıldım ve üç ay sürdü. sonra tekrar kapandım .kendi isteğimle oldu bu yazdığım her şey .şu an konuştuğum cocuga da bunu anlattım ve bunun hata olduğunu uzulmemem gerektiğini önemli olan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor