İyi insanlar neden bu dünyada hemen yanımızdan ayrılmak zorunda :(

0

Soru

Arkadaşlar merhaba, aklima takilan bir şey var ve yazmak istedim. Benim bir arkadaşım var ve ağır hastalık geçirdi. Kendisi samimi arkadaşım. Boş günlerimiz hep birlikte geçer iyi günde kötü günde. Doktoru ona maalesef maksimum 5 yıllık bir ömür biçti v

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor