Bu depresyonda eşimin payı var

0

Soru

Selam kızlar ; Biz eşimin atanması sebebiyle kücük bi iç anadoluda ilçeye taşındık. Ben de kamuda calısiyorum normalde bu sebeple başka ilde yaşıyoduk. 8 aylık hamileyim izinliyim ve sanırım dogurmadan depresyona girdim. Evet eşim yüzünden diyemiycem ama

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor