Bebek , düşük , psikoloji

0

Soru

merhaba arkadaşlar Ben dördüncü kürtajımı oldum şurup durup ağlıyorum Gelişmiyor bebekler Bu kürtajımı kimse ile paylaşmadım Annemler dahil Bugün bi arkadaşımla konuştum bu konuyu, bir önceki kürtajım Mayıs’ta olmuştu ve sonra psikoloğa başlamıştım P

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor