Ümit verip yarı yolda bırakılmak...

0

Soru

Merhaba 6 aydır bir ilişkim var ,İnternetten tanıştık, İlk 3 ay çok güzeldi. Karşılıklı sevgi saygı, özen herşey vardı. Niyetinin ciddi olduğunu beni çok sevdiğini bu ilişkiye çok değer verdiğini her fırsatta ifade ederdi. Beni çok yüksek bir beklenti

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor