Nişanı atmak üzereyim, yardım edin nişan atıp mutlu olanlarrrr......

0

Soru

Olumsuz eleştiri yapmayın lütfen rica ediyorum , biz mart aylarında tanıştk. İlk gördüğümde hayran kaldım. Korona sebebiyle 2 buçuk ay telefonda konuştuk. Düşüncelerimiz herşeyimiz uyuyor çok iyi anlaşıyoruz diye evlenmeye karar verdikçok acele etmişsinşz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor