İlk defa bir şey yapamadım, çaresiz kaldım.

0

Soru

Merhaba, herkese iyi akşamlar. Aslında belki vicdanımı rahatlatmak için yazıyorum bilmiyorum. Covid nedeniyle haftada iki gün ofise gidiyorum. Bugün ofisin kapısının önünde enfeksiyondan ağzı yüzü akmış zayıfçana bir kedi gördüm. Çok üzüldüm, gittim hemen

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor