O kadar kötü hissettim ki. Yanlış ne yaptım ben ?

0

Soru

Merhaba arkadaşlar. İçimi dökmeye o kadar ihtiyacım var ki. 7 senedir öğretmenlik yapıyorum. Hayatımda biri var. Geçmişte çok tartışma yaşadık ve malesef bunu ailelerimize çok yansıttık. Suan iyiyiz. Evlenmeyi düşünüyoruz ilerde. Annem, kardeşlerim berabe

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor