Bir adam var.

0

Soru

Uzun zamandır tanıdığım biri var 3 once yil tanistik aramızda bir elektrik vardi hep... arasira naber nasılsın diye konusuyor görüşüyorduk. Ilk tanistigimizda baya bir elektirik almıştım ama o zamanlar sevgilim oldugu için çok fazla ustune düşmedim kendis

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor