Hamileyim bosanma davası acacagım

0

Soru

Merhabalar 2 buçuk senedir evliyim. Eşim çocuk çok istediği için panik atak rahatsızlığıma rağmen iyi gecindigimizi düşünerek çocuk denemeyi kabul ettim. Ilk denememizde hamile kaldım. Hamile olduğum için çok mutluyum ama eşime söylediğimde aslında beni v

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor