Sonunda anne evine geldim. Bu iş bitti.

0

Soru

Evet çok konu açtım buraya coğunuz beni yargıladınız , cok kızdınız haklıydınız da fakat insan yaşamadan anlayamıyor bazı şeyleri yorum yapan taraf ben olsaydım kesin ben de o şekil konuşurdum eminim. En son olaydan sonra ben evi terketmedim yaşamaya deva

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor