Üzgünüm

0

Soru

Merhaba ben 7 yıllık evliyim. Eşimle severek evlendik. Evlendikten sonra birçok sorunla mücadele ettik. Evlenirken eşimin epilepsi hastası olduğunu biliyordum. 20 haftalık hamileyim ve eşim 5 gün önce nöbet geçirdi. Sanırım 3-4 dk. Kadar sürdü fakat benim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor