Eşimle bebeğimize isim çekişmemiz...Acaba her eş böyle mi?

0

Soru

Normalde isim koyma konusunda bayanları daha baskın görürdüm.Bizde öyle değil...İşte arkadaşlar diyor kızıma şu ismi koydum...Bizde öyle bir şey yok.Ama eşim öyle çok da baskın değil.Ben işte isim çıkarıyorum liste halinde eşim seçiyor.Asel koyacaktık mil

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor