Neden çevrimiçi ?

0

Soru

Bir erkek nişanı atınca neden hep çevrimiçi görünür ama sürekli çevrimiçi. Bir de diyordu ki nişanı atarsak bu defteri kapatıcam evlenmem kimseyle. Ya bir hafta oldu nişan atalı. İçim içimi yiyor. Bakmamaya çalışıyorum elimde değil. Şimdi diyenler olacak

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor