Doğum günümde hediye almadı

0

Soru

Kızlar hepinize merhaba üç yıllık bir ilişkim var fakat koronadan dolayı uzun bir süredir görüşemiyoruz.Geçen hafta doğum günümdü kendisi sadece telefonda kutladı.Çok beklentim yoktu bir gül bile beni çok mutlu ederdi.Çok üzgünüm.Maddi durumu iyi biri bu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor