Eskisi gibi olur muyuz?

0

Soru

Doğum yapalı 25 gün oldu. 2 gündür eşimle yalnız bakmaya başladık. Çok şükür bebeğinizin sağlığı yerinde, eşim de kızımızla yeterince ilgili bir baba. Sorun şu; artık ikimiz oturup bişeyler yapamıyoruz ve bu durum beni hormonlardan olsa gerek biraz fazla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor