Boşanmak istiyorum ...!!

0

Soru

benim gerçekten bir derdim büyük bir derdim var. Ben 3 yıllık evliyim. 15 aylık bir kızım var. Aşık olarak Mı evlendiniz derseniz hayır tamamen mantık evliliğiydi. Tavsiye üzerine tanıştık ilk görüşte aşıkta olmadık ama kader ne hikmetse evlendik işte. İl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor