Kararsızlık

0

Soru

Merhaba seminer çalışması için 7 işgünü okula gitmem gerekiyor.11 ve 6 yaşında iki çocuğum var bırakacak kimse olmadığı için memlekete gitmeye karar verdim ama ailem yaşlı virüs sebebiyle çok korkuyorum bişey olur ben bulaştırırım diye.burda kalsam ya çoc

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor