Nasıl iyi olacağım?

0

Soru

Önceki konumu okuyanlar bilir belki.. biri vardı konuştuğum bana kaba davranıyordu.en son bana rahat konuş demişti ve ben içimden gelenleri yazmıştım ona. Duygularımı, içimden geldiği gibi yazdım, 4 aydır konuşuyoruz Sevincini derdini benimle paylaş payla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor