kadınlar neden kendinlerini değerinden çok daha altında görüyor

0

Soru

merhabalar, benim gözlemimde kadınlar kendi değerini bilmeyip, olmadık erkeklerle ilişki yasıyorlar. Mesele erkeklerin bunu kullanması, bundan faydalanması değil, mesele, neden denk birini aramayıp, kriterlerimizi cöpe atıp, kendinimizi harcıyoruz. eği

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor