evlenemiyorum ve çok üzülüyorum :(((

0

Soru

Selam kızlar.32 yaşındayım evlenip kendi ailemi kurmayı çok istiyorum ama bir türlü nasip olmadı hayat böyle çok sıkıcı kaç yaşıma geldim hala ailemle yaşıyorum. kendi kocam ve çocuklarım olmasını ailem olmasını çok istiyorum.yüksek lisans mezunuyum iyi b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor