Yaş 37, ailemle yaşıyorum ve kendime ait hiçbir şeyim yok

0

Soru

Şu karantina beni mahvetti kızlar. Yaşım 37. 15 yıl yalnız başıma İstanbul’da yaşadıktan sonra tekrar memlekete döndüm ve ailemle yaşamaya başladım. Bu duruma alışmakta zorlanıyorum. Annem bana çok düşkün. Yalnız hiçbir yere gidemiyorum. O da benimle gelm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor