Arabasına almak istemeyen arkadaş.

0

Soru

Merhaba kızlar. Biliyorsunuz normalleşme süreciyle evdeki karantina hayatı bitti şu anlık. Bir arkadaşımla bir bir kuruma gidiyoruz. Akşam 21.40 gibi işimiz bitiyor. Bu virüsten önce arkadaşım bana, akşam arabasıyla beraber gidebilecegimi söylemişti. Norm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor