Kv ile konuşmak istemiyorum.

0

Soru

Eşimin annesiyle çok kötü kavga ettik aylar önce. Tek sebebi görümcemle bir olup kıskançlık yapmalarıydı. Ortada hiçbirşey yokken ama gerçekten bir sebep yokken kv beni azarladı telefonda eşim yokken. Gerekçesi de o bize sabahın dokuzunda geldiğinde surat

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor