Ne yapmalıyım?

0

Soru

Şuanda çok üzgünüm fikirlerinize ihtiyacım var. 2,5 yaşındaki kızımı kreşe gönderiyorum yaklaşık 5 aydır. 1 haziranda da devam ettik . 2 haziranda ayağının üstü bacağı şiş ve morarmış şekilde geldi. Öğretmene sordum bilmiyorum dedi. Müdüre anlattım duru

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor