boşamak mı? 1 sene daha beklemek mi?

0

Soru

Merhaba arkadaşlar. Biz eşimin memleketinde yasıyoruz İstanbuldan Giresuna geldim. ben bütün çevremi ailemi memleketimi bırakıp geldim. Eşimi seviyorum her istediğim yapar aileside burda onlarla da sorunum yok fakatttt sadece sosyal hayatımı onlardan ibar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor