nişan elbisem :(

0

Soru

elbisemi 10 gün önceden aldım, kargo yoğunluğunu bildiğim için. hemen kargoya verilince sevinmiştim, gelir diye ama günlerdir sadece 'kabul edildi' yazıyor aynı şubede bekletiyorlar. göndermeyeceklerse niye kabul ettiler anlamadım. çok moralim bozuk. yeti

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor