Ben mi abartıyorum ? Bi huzur yok mu bana ?

0

Soru

Artik bu kacinci konum bilmiyorum normalde abimle şehir disinda yasiyorum kpssye calisiyorum. 1.5 aya yakindir eve geldim corona var diye abimin psikoljik baskisindan,gerekli gereksiz azarlamasından,elestirisinden ve sürekli terslesirsen döverim tavırları

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor