Depresyon mu? Anksiyete mi? Yoksa normal mi?

0

Soru

Hayırlı geceler herkese. Son zamanlarda, belki yaşında ilerlemesi ile (31 yaşındayım) bazı şeyler çok kafama takılır oldu. Mesela uyusam ve ölsem acaba çocuklarım (4 ve 2 yaşındalar) nasıl tepki verir? Ben yokken ne yaparlar nasıl üzülürler? Ölümlü dünya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor