O kadar yalnızım ki :(

0

Soru

Merhabalar herkese,içimi dökmek istiyorum Hiç arkadaşım yok diyebilirim.Çocukluk döneminde bile olmadı,o zamanlar bile hissediyordum yalnızlığı.Her ortamda sanki dışlanıyormuş gibi hissediyorum.Aslında sosyal fobi belirtilerim pek yok ama özgüvenim çok a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor