Ücret ne olmalı sizce ???

0

Soru

Merhaba arkadaşlar, çok dert sayılmaz hatta akıl danışma bile sayılır. Ben kamu çalışanıyım ve kronik rahatsızlığım ayrıca gebe olmam nedeniyle 2.5 aydır işe gitmiyordum. Tabi 5 yaşındaki oğlumunda okulu kapandığı için evdeydi. Şimdi ben p.tesi işe başlay

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor